اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری قائمشهر به‌طور شبانه‌روزی مشغول ضدعفونی شهر است

شهردار قائم‌شهر گفت: از همان روزهای نخست اعلام ورود ویروس کرونا به کشور بیشتر نقاط شهری همانند محل‌های عمومی، سرویس‌های بهداشتی عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها ضدعفونی شده و این فرآیند تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد داشت.

شهرداری قائمشهر به‌طور شبانه‌روزی مشغول ضدعفونی شهر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عباس صالح‌زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محیط‌های تجمع مردمی را از اصلی‌ترین دلایل در شیوع ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: گرد هم آمدن افراد مختلف و ناقل‌های بیماری در مجموعه‌ها، باعث این می‌شود این ویروس در سطع جامعه شیوع پیدا کند.

وی با عنوان اینکه عوامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیز در این زمینه فعال هستند، خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست اعلام ورود ویروس کرونا به کشور بیشتر نقاط شهری همانند محل‌های عمومی، سرویس‌های بهداشتی عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها ضدعفونی شده و این فرآیند تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد داشت.

شهردار قائم‌شهر یادآور شد: از شهروندان فهیم قائم‌شهری دعوت می‌کنیم اگر مراکز یا جایی نیاز به ضدعفونی دارد و ما فراموش کرده‌ایم اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به گندزدایی و ضدعفونی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسؤول تصریح کرد: همکاران پرتلاش ما در بخش‌های مختلف شهرداری شبانه‌روز مشغول ایمن‌سازی و پاکسازی محل‌های پر رفت‌وآمد و پراستفاده شهروندان هستند تا بتوانند در کنار کادر پزشکی با این بیماری مقابله کنند و بی‌جهت نیست که امروز باید بگویم همه با هم در صحنه هستیم تا با ویروس  کرونا مقابله کنیم.

صالح‌زاده خاطرنشان کرد: جبهه اصلی مبارزه با ویروس کرونا، پرستاران و کادر درمانی بودند و در خط مقدم جنگیدند، برای این عزیزان آرزوی توفیق و برای آن دسته از همکاران این عزیزان که جان خود را از دست دادند، مغفرت را مسئلت می‌کنیم.

وی در پایان از اختصاص امکانات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری در راستای آموزش عمومی بهداشت در سطح شهر جهت مقابله با این بیماری خبر داد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول